Korzyści zastosowania

Wprowadzenie innowacyjnych narzędzi dydaktycznych do programu nauczania przedmiotów podstawy przedsiębiorczości i ekonomia w praktyce będzie aktywizującą formą nauczania i praktyczną metodą rozwijania potencjału przedsiębiorczego uczniów oraz pozwoli na trafniejszy wybór dalszej drogi kształcenia, profilowania i ścieżki kariery zawodowej.

Uczeń:

  • Zyska większą świadomość swoich słabych i mocnych stron w obszarze 11 kompetencji przedsiębiorczych
  • Rozwinie umiejętności ważne w dalszych etapach kształcenia, w pracy zawodowej i w kontaktach społecznych
  • Zdobędzie wiedzę i praktyczne umiejętności dotyczące zrządzania i prowadzenia firmy
  • Sprawdzi swoje umiejętności w praktycznym działaniu
Nauczyciel:
  • Otrzyma innowacyjne narzędzie do pomiaru 11 kompetencji przedsiębiorczych i programy szkoleń rozwijające te kompetencje
  • Zyska większą wiedzę na temat potencjału uczniów w obszarze przedsiębiorczości
  • Zaproponuje uczniom atrakcyjną formę pracy (przez wprowadzenie gier edukacyjnych), naukę przez działanie
  • Stworzy uczniom możliwość do rozwijania umiejętności pracy zespołowej, komunikacji, pozytywnego współzawodnictwa i oceny własnych umiejętności

Doradca zawodowy:

  • Będzie dysponował wiedzą na temat mocnych i słabych stron ucznia w obszarze kompetencji przedsiębiorczych
  • Skorzysta z wygenerowanego indywidualnego profilu ucznia przedsiębiorczego w planowaniu dalszej drogi edukacji i wyboru zawodu
  • Otrzyma gotowe programy szkoleń rozwijające poszczególne kompetencje, dobrane odpowiednio do potrzeb każdego ucznia

Szkoła:

  • Zyska innowacyjne narzędzia dydaktyczne, będące aktywizującą formą nauczania, diagnozujące i rozwijające kluczowe kompetencje przedsiębiorcze u uczniów
  • Będzie efektywnie wpływać na kształtowanie postaw przedsiębiorczych wśród młodzieży
  • Przyczyni się do podniesienia rangi przedmiotu przedsiębiorczości w systemie edukacji
Portal edukacyjny współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego